מיכל נמצוב m creative עמוד הבלוג
מיכל נמצוב m creative עמוד הבלוג

בין עיצוב להשראה


BLACK FRIDAY בסטודיו m creative

0 תגובות

השבוע זה ה-זמן להזמין חבילת מיתוג סטודיו m creative מצטרף לשגעת ה- black friday: 22-30.11.18 כל חבילות המיתוג בהנחה של 30%! (כן, כן, תורידו 30% מהמחיר המצויין באתר). איזה חבילות מיתוג יש? מוזמנים ללחוץ כאן ולראות **צריכים חבילת מיתוג מעט שונה- אין בעיה. צרו קשר ותקבלו את מחירי המבצע על החבילה שלכם. לפרטים נוספים והזמנות:…

קרא עוד

לקבל קהל בסטייל | 5 דרכים לשדרג את החלל בעזרת עיצוב גרפי ואיור

0 תגובות

כשאנחנו נכנסים לחלל, ולא חשוב של איזה תחום, יש בנו הרצון להרגיש כלפיו משהו ולהתרגש. מרשים מאוד, או מרגש, מסקרן ומעניין, מושקע, מזמין… אם הגענו לקליניקה במטרה לדבר על הדברים הכי אישיים שלנו- נרצה להרגיש "בבית" – במקום חם ומזמין. אם הגענו לבית קפה בטח נרצה להרגיש אווירה יחודית- כי בינינו, קפה אפשר לשתות גם…

קרא עוד

תהליך מייק אובר להוסטל "בן גלים" בהרצליה

0 תגובות

בית. חדר משלך, פינת לימוד, סלון ומטבח. פינה לעצמך וחלל משותף. בחודש האחרון זכיתי לקחת חלק בפרוייקט סטיילינג ועיצוב של הוסטל לנערים בסיכון. ההוסטל משמש עבור אותם הנערים (גילאי 14-19) בית, בית ספר ומסגרת חינוכית שיקומית. שם הם נמצאים לאורך כמעט כל שעות היממה. התהליך לקח כחודש ושיאו היה ביום ההקמה שהתקיים ממש לפני כמה…

קרא עוד

הצבע עלה קומה

2 תגובות

כבר תקופה שאני חוקרת את נושא העיצוב הגרפי הסביבתי. מסתכלת על השראות, בודקת טכנית את העולם הזה ובעיקר שמחה לחזק לעצמי את התפיסה שמיתוג הוא לא רק לוגו, ובעצם הלוגו הוא רק נקודת הפתיחה. המיתוג יכול להגיע עד התקרה כולל. לאחר שלקחתי חלק בשנים האחרונות בפרוייקטים בהם העיצוב הגרפי הוא מרחבי וסביבתי, עוטף קירות מכף…

קרא עוד

ארץ ישראל היפה אצלי בספר סקיצות

2 תגובות

אני אחרי לידה, בדיוק בשלב בו הקטנצ'יק נכנס למסגרת. אלה ימים הפכפכים. יומיים בגן, שבועיים בבית. ובכל זאת מנסה לחזור לשגרת עבודה מסודרת כמו זאת שהיתה לי לפני כמה חודשים. חצי מנומנמת אחרי לילה לבן אני ניגשת להכין לי כוס קפה ואז מגיע הטלפון מיעלה צורף, מעצבת הפנים. "בואי נפגש. אני חושבת שיש לי פרוייקט…

קרא עוד

כך נשדר חמימות ביום הכי קר בשנה

0 תגובות

הגשם הראשון כבר כאן וכולנו בהתרגשות. שתי טיפות מים גורמות לכל עולם השיווק והפרסום להתעורר. אז בואו ננצל את ההזדמנות ונלמד איך גם אנחנו יכולים להזכיר ללקוחות את הקשר הישיר בין השירות והמוצרים שניתן למצוא אצלנו, חורף, והרגשה חמימה ומזמינה.  או במילים אחרות: כך נשדר חום עסקי ביום הכי קר בשנה נתחיל מהבסיס: חשוב לנו להראות…

קרא עוד

הפלטה השלמה לשיווק, פרסום ומיתוג העסק | סדרת הרצאות מעשיות

2 תגובות

הפלטה השלמה | לשיווק ופרסום העסק שלך סדרת מפגשים מעשיים למיקסום אפקט המכירה בשיווק ופרסום העסק. כלים הכוונה ידע השראה ליישום פרקטי ונגיש. מתי? ימי שני | 9:00-12:00 | רחובות. 10 מפגשים | 30.10-30.7 מה יהיה שם? במפגשים עצמם: ניגע בכל חודש בנושא משמעותי אחר ונכנס לעומק ולפרטי הפרטים מהם הוא בנוי. לאחר כל מפגש:…

קרא עוד

חושבים להוציא לאור מוצר מודפס? בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל!

4 תגובות

יום המוצרים- כנס לעסקים שחולמים להוציא מוצר פיסי מודפס משלהם. חושבים להוציא לאור מוצר מודפס? ספר? מחברת מיוחדת? קלפים? יומנים?  משחקים? מוצרים לעיצוב הבית או המשרד? מוצר אחר שתומך בעסק? בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל! גיבוש רעיון מקורות השראה מי קהל היעד של המוצר? כיצד בונים אסטרטגיה שיווקית? מהו שיווק אותנטי? בחירת שם למוצר…

קרא עוד

יום המוצרים | יום גדול למוצרים קטנים לעסקים נותני שירות

2 תגובות

הנה זה הגיע, הכנס הראשון שלי ואני סופר נרגשת להזמין אתכם אליו- נתחיל מהשורה התחתונה מהכנס תצאו מוכנים להפקת המוצר הראשון שלכם. עם כל הנקודות עליהן צריך לתת את הדעת בטרם תחילת הפקת המוצר, עם עקרונות חשובים בהם מומלץ להשתמש בכל הקשור לכתיבה והקופירייטינג המקיף את המוצר, עם מידע והשראה של סוגי עיצוב ואריזות שונים, ועם…

קרא עוד

מתי השראה הופכת להעתקה?

0 תגובות

איפה עובר הגבול בין השראה להעתקה? או, מתי סקר השוק עובר את גבול הטעם הטוב? בתקופה האחרונה עולים ברשת מקרים חוזרים של העתקות לוגו (בדרך כלל לוגואים מחו"ל שמועתקים בארץ אבל לא רק). כשאני מספרת ללקוחותי על תהליך העבודה העקרוני שלי, אני מדברת על כך שאני עושה סקר שוק, במטרה לראות מה כבר קיים ואיפה ניתן…

קרא עוד
חזרה למעלה