מיכל נמצוב m creative עמוד הבלוג
מיכל נמצוב m creative עמוד הבלוג

כשעט ומכחול נפגשים


כך פיתחתי מוצר לעסק נותן שירות שנחטף כמו לחמניות מהמדף

2 תגובות

מוצר מדף. עם הלוגו שלך. מעוצב עד לפרט האחרון, שיווקי ומגדיל מאגר לקוחות, ואפילו מניב רווחים. לעסק נותן שירות. כן, כן, לעסק נותן שירות. כזה שאין לו מוצרים. כן, גם למקצועות הטיפול הגוף והנפש. יש חיה כזאת והיא אפילו עלולה להיחטף מהמדפים ממש כמו לחמניות טריות שכרגע יצאו מהתנור. זה בדיוק מה שקרה עם המוצרים…

קרא עוד

מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם- רשימת המלכודות

0 תגובות
מעצבים גרפיים ומאיירים מקצועיים קוצרים יותר פירות. יותר מקצועיות= יותר לקוחות ויותר הכנסות

איזה כיף, יצר איתנו קשר לקוח חדש! זה כנראה כי הגיע אלינו באחת הדרכים הבאות: המלצה חיפוש בגוגל מקבוצת נטוורקינג (שזה בעצם המלצה) הוא ראה משהו שאהב וחיפש מי עיצב את זה בכל אחת מהדרכים האלה נוצר לו רושם ראשוני עלינו ומשהו גרם לו להחליט ליצור קשר. הרושם הראשוני הזה הוא קריטי! לפעמים אנחנו בכלל…

קרא עוד

כל הטעויות שעשיתי בדרך לסטודיו מצליח משלי לעיצוב גרפי ואיור

6 תגובות
פיסול קבוצתי בגן הבוטני | מיכל נמצוב

הכל התחיל בגיל ממש צעיר, במגמת מחול. כן, מחול. קלאסי וג'אז. וליד זה חוגים וקיטנות של המוזיאון. וגם קצת צופים לגיוון. תוסיפו לזה הפרעת קשב וריכוז עם אבחון מגיל ממש צעיר. ואז הגיע גיל חטיבת הביניים וההורים שלי הציעו שאלך ללמוד בתיכון לאמנויות. אז התקבלתי ליתר ביטחון גם למגמת מחול וגם למגמת אמנות. ומהר מאוד עזבתי…

קרא עוד

עצמאות גרפית לעסק הקטן

8 תגובות
תמונה ראשית פוסט עצמאות גרפית של מיכל נמצוב

כמי שמלווה עסקים קטנים במגוון תחומים עולה תמיד השאלה איך אני ממשיך לבד? או מה עושים כשאין יכולת להוציא את העבודות למעצב גרפי על בסיס קבוע? עושים מה שאפשר לבד.   נכון, זה לא כמו לעבוד עם אדם שזה המקצוע שלו אבל את זה נשמור לתקופה שיש לנו אפשרות. כרגע נפיק את המיטב לבד. אז, בהנחה…

קרא עוד

להרגיש את חווית המסעדה בסלון

4 תגובות

החופש הגדול מתקרב. הימים נהיים חמים, בקרוב הילדים יצאו לחופש וכל ההורים יחפשו שלל הפעלות ופעילויות להעביר איתן את היום. ואז, תגיע שעת ארוחת הצהריים. או שאולי זאת תהיה ארוחת הערב בה יחליטו ההורים שהגיע גם הזמן שלהם להתפנק. ומנסיון, זה גם השלב שבו נגמר כבר הכח. הרצון להתפנק, לאכול אוכל טוב, להרגיש שהנה הגיע…

קרא עוד

חדשנות יש מאין | לחדש בכל פעם במסגרת הקיים

6 תגובות
בקיץ

כולנו רעבים למשהו חדש: מעניין, מיוחד ובעיקר שעוד לא הינו בו. בעולם התיירות, האוכל, עולם המוצרים והפינוקים וגם בעולם הרגש ישנו צורך לחדש כל הזמן ולהשאר אטרקטיבי. רובינו מגיבים פחות למה שחוזר על עצמו ויותר כשמדובר בחוויה חדשה ומרגשת. אבל מה עושים כשאין כל הזמן מה לחדש? מה עושים כשהצימר לא השתנה אבל העונה כן? כשבבית הקפה מוגש…

קרא עוד

המכחול בקפה מדע, רחובות

2 תגובות

כשעוד גרתי בבאר שבע, היתה תקופה שעברתי יעוץ עסקי ואת הפגישות הינו מקיימות בקפה מדע שברחובות. אחת לשבועיים היתי מגיעה לשם בציפייה לקבל את המוזה ומאז אני קבועה במקום. אני, הקפה, השמש המלטפת והנוף הפסטורלי שנותן כל כך הרבה השראה. יש בפנים ויש בחוץ  (גם בפנים מושקע אבל אף אחד לא יכול להתחרות בבריכה עם…

קרא עוד

מתי השראה הופכת להעתקה?

0 תגובות

איפה עובר הגבול בין השראה להעתקה? או, מתי סקר השוק עובר את גבול הטעם הטוב? בתקופה האחרונה עולים ברשת מקרים חוזרים של העתקות לוגו (בדרך כלל לוגואים מחו"ל שמועתקים בארץ אבל לא רק). כשאני מספרת ללקוחותי על תהליך העבודה העקרוני שלי, אני מדברת על כך שאני עושה סקר שוק, במטרה לראות מה כבר קיים ואיפה ניתן…

קרא עוד

כשכנס הבלוגריות של יונית צוק הגיע אל שולחני

2 תגובות

אני תמיד אוהבת לקבל פניות מפתיעות. הכי אוהבת מיתוג שכבר בשלב שיחת הטלפון, הראש שלי מתחיל לרוץ. מיד יש לי השראה, המון רעיונות וממש בא לי כבר להתחיל לעבוד. ככה זה היה עם יונית. היא ביקשה מיתוג לכנס של בלוגריות, שיוצאות מהמסך ונפגשות פנים אל פנים. תוכן טוב, נשים איכותיות. אז יצרתי עבורה שתי סקיצות…

קרא עוד

מצאתי את האור

0 תגובות
כך תצלמו לבד את מוצרי העסק | טיפ של מיכל נמצוב

במהלך השנים שלי מאז הקמת הסטודיו, למדתי שאם מחכים שהכל יהיה מושלם, בסוף שום דבר יוצר לאור. שיש דברים שעסק קטן יכול להתנסות ולעשות לבד, גם אם ברור שזה לא ההתמחות שלו. זאת כמובן, עד שיש ביכולתו לקחת איש מקצוע שיעשה עבורו את הדברים בצורה המקצועית והטובה ביותר. לפני כמה שנים, כשעלתה הגירסה הקודמת של אתר האינטרנט…

קרא עוד
חזרה למעלה