
מיתוג כנסים, ארועי חברה וארועים עסקיים
כל הכרטיסים לכנס נמכרו? כנראה שהשיווק היה מוצלח. כנראה שהעיצובים והתוכן דיברו בשפת הלקוח.
המשתתפים הגיעו ומיד אמרו וואו? כנראה שנראות המקום, המצגת וחומרי המיתוג השונים שידרו המון השקעה ממש עד הפרט האחרון. עם תוצאות שכאלה, לכנס שלך יש אפקט ארוך טווח עם השלכות מצויינות על המכירות וכמות העבודות הנכנסות.
כנסי חשיפה, כנסים מקצועיים ואירועי חברה, מהווים כרטיס ביקור גדול ומשמעותי בעבור העסק וחשוב לפיק מהם את המיטב. כבר בעיצוב ההזמנה לארוע והתכנים השיווקיים המיועדים לגיוס נרשמים, תוכלו להעביר מסר ייחודי ומזמין שיעזור לכם במכירת הכרטיסים. תוכלו לספר בעזרים ויזואלים על אופי הארוע ועל האווירה שתהיה בו.
בעזרת מיתוג המצגת, חומרי השיווק השונים (מחברות וחומרי כתיבה, חומר מקצועי, עטים ועזרים), עיצוב אזור הכיבוד ומושבי הכינוס תצרו מראה מרשים ואיכותי ותצליחו להעמיק את ההיכרות עם המותג שלכם בקרב הקהל. את התוצאות תוכלו לראות בהדים שיצור הכנס ובכמות הפניות שתגיע אחריו.
ארועי חברה עם מיתוג נכון עושים טוב על הלב לעובדים שלך. הם יכולים להעמיק את ההרגשה של גאוות היחידה. וכשעובד מרגיש שהשקיעו בו יש לו את הרצון לתת מעצמו בחזרה.
מתי מתקיים הארוע הקרוב שלך?